Автор: Маллявка
Білборди, до яких ми вже звикли, і навіть почали ігнорувати, можуть і бувають креативними. В цій статті наведені приклади білбордів, які змушували людей зупинятись і відкривати рот.
Історія білбордів розпочалась ще з Стародавнього Єгипту - це були оголошення про нагороду за спійманого раба-втікача. Далі почали з'являтись плакати, а за ними і білборди, які стають все більше креативнішими.
Так, наприклад, в рекламній компанії для Coca-Cola під слоганом «Освіжайся на стороні життя Соса-Сola» агентство MacLaren McCann приділило особливу увагу креативу. Популярний напій став ще доступнішим: на всіх плакатах до кожної пляшки Соса-Сola додається трубочка.
Схожий білборд і Мак Дональдса. Рекламний плакат McDonald’s, розміщений в Чикаго, являє собою справжній сонячний годинник, тінь від якого вказує на різні продукти з асортименту цієї мережі фаст-фуд. Кава в 6 ранку, чізбургер - в 7 і так далі...
Продовжуючи тему їжі... Іноземні рекламісти мережі бакалейних виробів вирішили додати до бігборда...запах. Так, що аж машини зупинялись, і водії ковтали слинки від аромату гарно прожареного м'яса. Доречі, цей бігборд пахне виключно по графіку - з 7 до 10, і з 16:00 до 19:00, саме в ці години траса особливо перевантажена.
Величезна бритва від німецької компанії Martor Solingen гостра, як ніколи. Доказом слугують раскромсані тіла бідних пташечок, яким не пощастило пролітати мимо. Трохи жорстоко, але точно привертає увагу.
В самому центрі Торонто ви можете наткнутись на величезний білборд від компанії Tylenol, на якому зображений чоловік, якого мучить жахливий головний біль. Метафорою болю стала гігантськая груша для зносу будівель, яка стирчить у бідного в лобі.
Наступний білборд, розташований неподалік від шумного перехрестя в Окланді, Нова Зеландія, рекламує показ фільмів «Вбити Біла» на одному з місцевих телеканалів. Ми бачимо головну героїню Уму Турман з мечем, яка заливає кров'ю не лише будівлю, вулицю, але і декілька припаркованих поруч авто.
Розумна рекламна компанія лінії догляду за волоссям Koleston Naturals. Колір волосся залежить від кольору природнього пейзажу за білбордом. Головна ідея реклами - фарба для волосся натуральна і містить лиш природні інгредієнти.
А на цьому продуманому білборді з рекламою магазину нижньої білизни спідниця підіймається від найменшого вітерця.
І на завершення - в штаті Місурі з'явилась "сім'я білбордів", які щодня носять однакові футболки з нанесенням реклами.
Що далі?....
Ярлыки: , | edit post
1 Response
  1. Рекламщик Says:

    Мдааа... А в Україні "верх креативности" білборд "Унітази прямо з бази"... І чого в нас нічого цікавого придумати не можуть ???


Отправить комментарий